14 група

Алгебра і початки аналізу (підручник О. І. Істер «Математика: Алгебра і початки аналізу та геометрія ». Рівень стандарту, 10 клас. Київ: Видавничий дім «Генеза», 2018 рік) https://pick.net.ua/uk/10-class/2253-matematyka

  1. Найпростіші тригонометричні рівняння і нерівності. Д. з. №  16.10, 16.12, 16.20. https://www.youtube.com/watch?v=IiBOIgb7uHI
  1. Домашня контрольна робота  http://zno.academia.in.ua/mod/book/tool/print/index.php?id=3220

Завдання на 12 балів

Українська мова (Авраменко О. Українська мова (рівень стандарту): підруч. для 10 кл. 2018 р.)

Тема№1 Параграф 31 Зміни приголосних при збігові їх у процесі словотворення. Д.з. №3, №7. https://gramotiy.co.ua/pravopys/consonant/%C2%A7-18/

Тема: Параграф №32. Спрощення приголосних. Д.з.№3, №7. https://webpen.com.ua/pages/Pravopys_Pryholosnyh/Sproschnnia_v_prygoloshyh.html

Тема: Параграф №33-34. Подвоєння та подовження приголосних. Д.з. №2, №6. https://www.youtube.com/watch?v=7cUBd62xsQg

Українська література

Тема: М. Коцюбинський. Життя і творчість. Новела «Intermezzo». Д/з: Законспектувати біографію (ст. 113-136), прочитати новелу.

Тема: Проблематика рівноцінного життя у новелі. Д. з. Завд. 11, ст. 156. Прочитати «Тіні забутих предків».

Тема:      Повість «Тіні забутих предків». Трагічна доля Івана та Марічки. Д/з: Завд. 2,3. Ст. 155-156

Тема:  Світ людини у зв’язку зі світом природи. Д. з. ст. 152-153. Завд. 12, ст. 156

Тема: Образи і символи повісті. Іван та Марічка. Д. з. ст. 153-154. Завд. 8, ст. 156

Тема:  Життя та творчість О. Кобилянської. Автобіографічність новели «Фантазія-експромт». Д. з. Законспектувати біографію (ст. 157-161), прочитати новелу.

Фізика (підручник Дмітрієва В. Ф., Фізика)

Тема: Молекулярно-кінетична теорія газів. Д.з. §38-43 .

Хімія (підручник Попель П. П. Хімія, 10 клас, Київ. 2018)

Тема: Загальні поняття про біологічно активні речовини (вітаміни, ферменти). Д. з. §36, законспектувати цей параграф.

Тема: Розв’язування задач. Виконати № 264, на стор. 218; знайти формулу вітаміну С, обчислити його молекулярну масу та масові частки елементів у ньому.

Тема: Роль хімії у розв’язанні сировинної, енергетичної, продовольчої проблем, у створенні нових матеріалів. Прочитати §37, створити презентацію або реферат на одну з цих проблем.

Тема: Повторення з органічної хімії: Гомологи та ізомери серед органічних речовин. Завдання: Знайти серед органічних речовин гомологи гексанолу або гексену та скласти і назвати за систематичною номенклатурою декілька їх ізомерів.

Тема: Залік. Виконати завдання № 254, 255, 256, 257, 259.

Тема: Явище періодичної зміни властивостей елементів та їхніх сполук та на основі уявлень про електронну будову атомів. Д. з. §1, вправи №1 – 11.

Зарубіжна література

Тема: Модернізм як неокласична модель культури. Завдання: Написати реферат по темі «Модернізм»

Тема: Життєвий і творчий шлях Франца Кафки. Завдання: Скласти хронологічну таблицю.

Тема: Оповідання «Перевтілення». Особливості стилю письменника. Завдання: Прочитати оповідання «Перевтілення»

Тема: Грегор Замза та його родина. Завдання: Охарактеризувати образ Замзи (письмово).

Тема: Життєвий і творчий шлях ірландського письменника Джеймса Джойса. Завдання: Скласти хронологічну таблицю.

Тема: «Джакомо Джойс» психологічне есе. Завдання: Прочитати твір.

Громадянська освіта

Тема: Співпраця з міжнародними організаціями. Завдання: Написати твір – роздум «Україна є членом міжнародних європейських організацій: перспективи співпраці»

Тема: Європейський вибір України. Завдання: написати твір – есе за темою «Чи може Україна стати членом НАТО? Чи потрібно це Україні?»

Тема: Виклики сучасного світу. Завдання: підготуватися до захисту проекту «Україна XXIст. в «європейському домі».

Всесвітня історія

Тема: Італія та Іспанія в 1920 -1930 –х рр. Завдання: опрацювати відповідний матеріал підручника.

Тема: Німеччина. Вплив світової економічної кризи на політичне життя країни. Завдання: опрацювати відповідний матеріал підручника.

Тема: Радянський Союз. Завдання: опрацювати відповідний матеріал підручника.

Тема: Тоталітарна режими: державний контроль над публічним життям і суспільною свідомість. Завдання: опрацювати відповідний матеріал підручника.

Фізична культура

Тема: Спортивні ігри . Футбол.

Комплекс вправ ранкової гімнастики. Розвиток футболу в Україні. Правила гри. Основи техніки та тактики гри. Дотримання правил безпеки життєдіяльності під час вивчення елементів футболу та під час гри.

https://24tv.ua/health/efektivna_rankova_zaryadka_golovi_pravila_ta_kompleks_vprav_n816799

Самостійно ознайомитись із досягненнями українського футболу.

https://uk.wikipedia.org/wiki/Футбол_в_Україні

Ознайомитись із правилами гри у футбол.

https://sites.google.com/site/footballnvk17ua/home/pravila-gri-u-futbol

Вправи з подолання смуги перешкод та використання різноманітних вправ з метань, прискорення та ривки з м’ячем, ривки до м’яча з наступним ударом по воротах. Стрибки з імітуванням удару головою та ногою. Біг із прискоренням. Біг боком  і спиною вперед. Швидкий перехід від бігу спиною вперед на звичайний. Прискорення та біг з м’ячем на 30-60 метрів, елементи техніки з наступним ривком і ударом у ціль. Жонглювання м’яча. Виконати вказані вправи.

Англійська мова

Тема:  Лондон – столиця Великобританії. Розмовна тема. Д. з. Переказ тексту, придуати 10 запитань до тексту .

Тема:  Визначні місця Британії. Розмовна тема. Робота з ілюстраціями. Д/з: Переказ тексту, відповіді на запитання.

Тема: Видатні люди Великобританії. Робота з мікротекстами. Д. з. переказ одного з мікротекстів (на вибір), записати 5 запитань до обраного мікротексту.

Тема: Традиційні британські свята. Д. з. Власне висловлювання про свята весняного циклу в англомовних країнах. 

Тема: Підсумковий урок. Переглянути відео і занотувати 15 важливих речей, які варто знати перед візитом до Лондона. https://www.youtube.com/watch?v=gX05p2ymAQo