Тиждень будівельних професій

  • Друк

22.09.2014 - 20.09.2014 р. тиждень спецтехнологій будівельних професій

   

Ведучий: Добрий день дорогі гості, шановні вчителі, майстри, учні, працівники ліцею. В цей прекрасний день запрошуємо вас насолодитись творчим вечором, який присв’ячується його величності – БУДІВЕЛЬНИКУ!!!

Ведуча: Ми запросили в професійне журі справжніх акул в океані оздоблювальних робіт, вони будуть виносити вердикти конкурсантам. Це – Пампушко Алла Михайлівна, Мартинюк Оксана Володимирівна, Марущак Сергій Іванович.

Ведучий: Будівельник – це покликання, нескінченна творчість і пошук. Прекрасно усвідомлювати, що твоя праця необхідна людям всіх професій, що плоди твоєї праці переживуть століття.

Ведуча: Від багатьох професій, прекрасних і різних, професія будівельника відрізняється тим, що його праця втілюється в красу наших міст, зручність квартир, складне переплетення заводських конструкцій.

Ведучий: Кожний будівельник відчуває гордість за свою професію, вважає її                                             найцікавішою,найактуальнішою.

Ведуча: І це зрозуміло: адже в ім’я Людини, для блага Людини трудяться наші будівельники.

Ведучий: Нині неможливо собі уявити місто, село, селище, мегаполіс – котрі б не розвивались, не будувались, не модернізувались, не ремонтувались.

Ведуча: Інтерес до професій будівельника постійно зростає, як це не парадоксально, відповідно до росту вимог до цієї професії, а вони змінюються ледве не щодня.

Ведучий: Ледве не щодня з’являється щось нове, що треба втілювати в життя. Відтак, доводиться постійно вчитися, слідкувати за останніми тенденціями та розробками, працювати з такими матеріалами, про які ще кілька років тому взагалі ніхто не чув.

Ведуча: Ви трохи занудьгували? То давайте перейдемо до квітів!

Ведучий: Не зрозумів, про що йдеться, та до чого тут квіти???

Ведуча: Їх називають квітами життя! Гадаємо, що це горде звання залишиться з ними навіть тоді, коли вони виростуть. Бо немає на світі нічого приємнішого, ніж дарувати людям радість.

                МУЗИЧНА ПАУЗА:

 Ведучий: Для Вас танцює онучка майстра виробничого навчання Тетяни Григорівни Вавшко – Соня та її партнер Олексій!

 

 

 

Ведуча:   Вирушаємо в подорож у світ будівельних професій. Перша зупинка – професія муляр.

І учень:  Будинки – мов брати,

Квартири – мов близнята,

Все звичне – добрий типовий проект

І все ж таки не терпиться узнати

Хто тут поселиться – шофер, коваль, поет?

Я – муляр, дім – моя то душа й діло.

Я так цеглину до цеглини клав

Щоб найприскіпливішим закортіло

Дізнатись, хто будинок збудував?

ІІ учень:      ІІ учень: Із усіх будівельних професій, професія муляра, найбільш древня, вона є одним з найдавніших людський занять. З того самого часу, як людина усвідомила, що є людиною, вона будує з каменю.

І учень:  У незапам’ятні часи будівельники – муляри будували складні інженерні споруди (фортеці, вежі, аркові мости). На Україні збереглося багато найпрекрасніших пам’яток давнього мистецтва, що досягло високого розвитку вже в середині першого тисячоліття.

ІІ учень:         Нетлінні витвори  зодчих, кам’яних справ майстрів – величні собори, замки і храми, цивільна забудова Древнього Києва, Львова, Ольвії, Чернігова, Кам’янець-Подільського – складають кам’яний літопис нашої Батьківщини, є свідоцтвом високої працьовитості і майстерності нашого народу.

І учень: У наші дні багато унікальних об’єктів, де потрібно особливо висока якість будівельних робіт, будують із каменю спритні, вмілі руки муляра.

До вершин майстерності – слайди

(під час  демонстрації слайдів звучить  пісня  «Мастерок»

 

Ведучий: …Здається і кам’яне серце здригнеться, коли почує цю пісню: (пісня)

Ведуча: на танцпол запрошуються Соня та Олексій.

Ведучий: До Вашої уваги конкурс : "Что нам стоит дом построить". На конкурс запрошується дві команди по три чоловіка.

 

Ведуча: Першому гравцю зав'язують очі, дають одну з деталей будинку(він заходиться на відстані 3 метрів від стенда), він приклеює її,і так по черзі кожен з гравців "будує" свій дім. Який будинок буде більше схожий до зразка(демонструється на екрані), та швидше побудований та команда і перемогла. Вболівальники мають право підказувати гравцям куди приклеїти деталь.

 

Ведучий: Стіни квартири, що пахнуть свіжою фарбою, яскраві вогні, новосіль. Будівельники з нетерпінням чекають появи на об’єкті оздоблювачів, тому що це означає: будівництво завершується.

Ведуча: Незважаючи на розвиток індустріального опорядження, штукатурні роботи займають значне і особливе місце в будівництві. Саме опоряджувальники надають усім будівлям і спорудам завершального вигляду.

Ведучий: Праця опоряджувальників у цьому відношенні схожа на роботу гравера, який перетворює шматок безбарвного алмазу в абсолютно новий коштовний камінь, що виблискує всіма гранями.

ІІІ дівчинка: Я вмію штукатурити стіни і стелю. Зовні будинку теж дам я лад. Резервуари, басейни, колони. Ідеально штукатурю всякий раз.

IV хлопець: Розчин приготую, нанесу на поверхню. Затру, виробляючи різні дива. Мармурову крихту, пігмент кольоровий змішаю й отримаю чудеса!

ІІІ дівчинка: Я штукатур, я горжусь, що я вмію своїми руками творити добро. Від покоління людей я маю подяку за руки свої, що не бояться роботи.

IV хлопець: Виникла професія штукатура давно. Близько 5-ти тисяч років тому, при будівництві будинків застосовували штукатурку з гіпсу. Слово «штукатурка» - італійського походження (від латинського гіпс, вапно, алебастр). Це дало вченим припускати, що винайшли штукатурку італійські будівельники.

ІІІ дівчинка:  Перші приклади використання глиняної штукатурки – обмазки зустрічаються в житлах напівземляночного типу. Для більшої охайності і краси поверхні глиняної штукатурки покривали різноманітними барвистими візерунками.

IV хлопець:   У якості речовин – барвників використовували сажу, червону глину, крейду й інші найпростіші «земляні» фарби, а зв’язувальними речовинами для них служили жир, кістковий мозок, рослинна олія і пізніше вапно.

ІІІ дівчинка: Вражаюче, яких вершин майстерності досягли сучасні штукатури!

 

Слайди

 

 

(Поки демонструються слайди звучить пісня...)

Ведучий:Поки готується до презентації слідуюча професія, не завадило б зробити паузу.

Ведуча: В нашій сьогоднішній програмі справжній парад зірок нашого ліцею! Шановні глядачі, дозвольте піднести вам невеликий святковий подарунок! Зустрічайте Антона та Марину (Пісня )

Ведучий: В природі немає будівельника, який не любить жартів. Жартує майбутній будівельник Шульга Сергій:

(Анекдот про будівельників).

 

Ведучий: До танцю запрошуються танцівниці красиві, як орхідеї, витончені як камелії, горді ніби білі лілеї, ніжні, мов гірський едельвейс: ліричний хіп-хоп виконують учениці груп№3 та №1.

 

 

Ведуча:  До Вашої уваги пропонується конкурс:"Надо, Федя, надо!"

УЧИТЕЛЬ:

Потрібно дві команди по три чоловіка.  Бажано, щоб в командах було по одному учневі який любить танцювати. Суть конкурсу полягає в тому, що одного з учасників обмотують шпалерами. У такому вигляді він повинен танцювати під твіст "Дикарь"(із кінофільму "Приключения Шурика)". Виграє команда у якої танець кращий.

 

 

Ixлопець: Коли люди стали прагнути до прекрасного в побуті, з’явилося бажання прикрасити житло, зробити його більш комфортним, вишуканим. Саме цю місію взяли на себе облицювальники-плиточники. Зовні наші пращури будинки і храми прикрашали облицюванням із мармуру.

II хлопець: Сучасне облицювальні матеріали дозволяють створювати неповторні, довершені інтер’єри та екстер’єри будинків. Облицювання захищає фасади будинків від атмосферного впливу, дерево від гниття, метал від корозії. Облицювальні матеріали витримують дію на них кислот та лугів, високих та низьких температур, дію газів.

 

IIIхлопець: Серед численних виробів плиткового облицювання основними матеріалами для опорядження інтер’єру та зовнішнього облицювання будівель залишаються плити і плитки з кераміки, плити та мозаїка з природних кам’яних матеріалів, а також сучасні штучні вироби зі штучного облицювального каменю, мармурового агломерату, керамічного граніту.

Слайди – вершини майстерності (під час демонстрації слайдів звучить пісня

 

Ведуча: Приймайте наш слідуючий творчий подарунок від нашої гості:

(Пісня)

Ведучий: Пропонуємо двом командам по три чоловіка прийняти участь в слідуючому конкурсі : "Закладаємо фундамент майбутнього будинку"

Це естафета, для якої потрібні дві команди по три учня. Завдання для гравців – по черзі пронести шарики на лопаті до місця закладки фундаменту (в протилежний бік сцени і закинути їх в корзину; руками притримувати не можна); прийміть до уваги, що тут потрібна не так швидкість як спритність,тому що шарики весь час намагаються зіскочити з лопати.

 

Ведучий: Ну що ж, ви впорались з завданням! А зараз взнаємо, хто ж переміг із вас! Наразі скаже нам журі вердикт!

 

Хлопець: Я маляр – стелю побілю . У білий колір сніговий, Стіни в оранжевий я розфарбую і квіти – маки розстелю – на радість дітям в дитсадку! Я маляр – теплий колір дам стареньким людям у квартирі.

Дівчина: Добра, затишку я зроблю і вище поверхом піду.

Я – маляр, молодь тут живе, веселим сміхом пустотливим

Своїми фарбами ясними, я радість їм даю в квартирі.

Хлопець: Роль маляра в будівництві полягає в тому, що він покриває фарбами і лаками стіни , стелі, підлоги, двері, обклеює поверхні шпалерами, гнучкими

лицювальними матеріалами. Професія вимагає від працівника бути рухливим, акуратним,  мати просторову уяву, чутливі пальці рук, естетичний смак, добре розрізняти кольори.


Дівчина: Тип оздоблення, його колірне рішення визначають зазвичай архітектори, замовники, але при опорядженні приватних будинків іноді замовник перекладає це на плечі малярів. І маляр повинен знати, що вибране ним опорядження, а тим більше колір, полегшує працю людини, благотворно впливає на її емоційний стан та здоров’я в цілому.

Слайди (ПІСНЯ) 

Ведучий: У народі кажуть. «Хто ходить в гості вранці, той чинить мудро!»

Ведуча: Сміємо вас запевнити, що ходити в гості вечорами – не так уже й погано!Проведемо практичний експеримент! Зустрічайте гостю нашого свята, дівчину, без якої ми не уявляємо жодного розважального заходу в ліцеї -це Ольга Янішевська!

(пісня)

Ведучий: А зараз ми зарядимо акумулятор вашого гарного настрою аж до краю!

На сцену вибігає студент в рижій перуці, задихався одягнений в комбінезон з казкою, що з'їхала набік. По всьому видно, що це починаючий будівельник.

Будівельник кричить:"Мужики, чому ви радієте? Об'єкт здали, а про проводку забули!

(ведучий в цей час мовчки і демонстративно дістає ящик з написом: "ПРОВОДКА" з під столу.

Ведучий  відкриває його і всі бачать лежачий в ящику звернутий в кільце кабель і пляшку водки в центрі).

Ведучий (з усмішкою):" Ні, мужики, про водку ми все-таки не забули!"

Будівельник(з подивом і широкою посмішкою) повільно говорить:

Оце-то да! Точно не забули! А тепер будемо закладати, чи що?

Ведуча: Дорогі глядачі, запевняю вас: найнеймовірніше ще попереду!

Ведучий: Отже, ми чітко і упевнено перейшли до нашого останнього конкурсу – тесту: «Чи зможете ви оволодіти мистецтвом малярної справи?»

Галина Василівна(роздає фарби, пояснює завдання.) На будівельних касках вам необхідно  виконати розпис з модним прінтом

Щоб ви хотіли побажати нашим конкурсантам ? Звичайно ж успіху!

 

Галина Василівна: На старт, увага,марш!

 

Ведучий:  Поки конкурсанти малюють для вас співає випускниця нашого ліцею.

 

Ведуча: Слово нашому найкомпетентнішому, найточнішому, найоб’єктивнішому журі. Просимо гідно оцінити результати конкурсу

Ведучий: Наш вечір добігає кінця. Бажаємо всім учням ліцею долетіти у вихорі своєї професії до небес, але ніколи не падати у «зоряному дощі».

Ведуча: Ми хочемо, щоб ви ніскільки не пошкоджували, що навчаєтесь в нашому ліцеї, адже насправді так мало місць на Землі, де почуваєш себе як удома.

Ведучий: Ми не прощаємось з вами, ми всього лише говоримо вам: «До зустрічі!»

 

Ведуча: До нової зустрічі, сподіваємось на тому ж місці, в той же час, але вже через рік!