Підготовка до ЗНО Дистанційне навчання

Підготовка до ЗНО

Відсьогодні в особистих кабінетах учасників пробного ЗНО з’явилися нові інструменти, які дадуть можливість випускникам більш ефективно підготуватись до тестування.

Матеріали розміщено в особистих кабінетах учасників пробного ЗНО на сайті відповідного регіонального центру оцінювання якості освіти.

Так, учасники пробного ЗНО мають можливість:
 переглянути інформаційні відео,
 попрацювати з тестами,
 попрактикуватись у заповненні бланків відповідей,
 навчитись ефективно розподіляти час.

Після того, як епідеміологічна ситуація стабілізується, всі зареєстровані учасники зможуть пройти пробне ЗНО у звичному форматі. Про дати його проведення буде повідомлено додатково.

Докладніше: bit.ly/2V8jEh8

ЗНО      Вступ2020

Основна сесія зовнішнього незалежного оцінювання розпочнеться 25 червня тестуванням з математики і завершиться 17 липня тестуванням з хімії. Тестування з української мови і літератури відбудеться 30 червня, з фізики — 2 липня, з іспанської, німецької, французької мов — 6 липня, з англійської мови — 7 липня, з історії України — 9 липня, з біології — 13 липня, з географії — 15 липня.

До 4 червня 2020 року на  інформаційних сторінках будуть розміщені запрошення-перепустки, де буде зазначено час і місце проведення тестувань.

Інформацію про результати основної сесії зовнішнього незалежного оцінювання з усіх навчальних предметів буде розміщено на інформаційних сторінках учасників тестування до 29 липня 2020 року.

Додаткова сесія ЗНО запланована на 23 липня – 11 серпня, а результати буде розміщено до 14 серпня. Цьогоріч для участі в додатковій сесії ЗНО зможуть зареєструватися під час додаткового періоду реєстрації (25 травня – 9 червня) всі, хто не зміг зреєструватися протягом 3 лютого — 24 березня.

23 група

  Фізика (Підручник В.Г.Бар’яхтар «Фізика, 11 клас»). Викладач Мініна О.Г.

№ уроку

Тема уроку

Домашнє завдання

64

Електрична і магнітна взаємодії. Взаємодія провідників зі струмом. https://www.youtube.com/watch?v=-ngxcW7VMLY

https://www.youtube.com/watch?v=DHtJW0TbQmg

https://www.youtube.com/watch?v=7NHOLF0fdk8

§10, ст.56-58.

 Зробити малюнки  10.2, 10.3.  Записати «Фізика в ціфрах», ст.58. Зробити фото, вислати Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  

65

Магнітне поле струму. Лінії магнітного поля прямого і колового струменів. Потік магнітної індукції. https://www.youtube.com/watch?v=P9O4oSmdOcY

§10, ст.59-60, впр.1,2. Замалювати впр.3, вказати напрямок вектора  магнітної індукції. Зробити фото, вислати Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

66

Дія магнітного поля на провідник зі струмом. Сила Ампера

https://www.youtube.com/watch?v=ufLl9X5tgf0

§11, ст.61-65, впр.1-2 (письмово). Експериментальне завдання, ст.66/ 

Зробити фото, вислати Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

67

Дія магнітного поля на рухомі заряджені частинки. Сила Лоренца

https://www.youtube.com/watch?v=OD3erUjHMjM

§12, ст.67-70 Законспектувати «Де застосовують силу Лоренца». ст.69. 

Зробити фото, вислати Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

68

Розв’язування задач. Самостійна робота

https://drive.google.com/file/d/0By6zHVeZx5cZa1dKMUpPNm5MVmM/view

Повт. §10-12, запитання 1-3, ст. 70, 71(письмово).

Зробити фото, вислати Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

69

Досліди Фарадея.Потік магнітної індукції

https://www.youtube.com/watch?v=8lMDJn8KGoY

https://www.youtube.com/watch?v=OW9NaY6Dy7w

§13, ст.71-73. Замалювати досліди Фарадея. 

Зробити фото, вислати Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

70

Електромагнітна індукція. Закон електромагнітної індукції.

§13, ст.73-74. 

71

Правило Ленца. ЕРС індукції

https://www.youtube.com/watch?v=OW9NaY6Dy7w

§13, ст. 74. Фізичний зміст правила Ленца, мал. 13.3.

Зробити фото, вислати Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

72

Розв’язування задач

Повт. §13.контр.запит. 1,2,4(ст.78) -письмово

73

Лабораторна робота "Дослідження явища електромагнітної індукції".

Повт. §13

74

 Розв'язування задач.

Експериментальне завдання, ст.79.

75

Самоіндукція. ЕРС самоіндукції. Індуктивність

https://www.youtube.com/watch?v=8pluF9EEEgc

https://www.youtube.com/watch?v=qnrteZ8IG50

§14, ст.79-81

76

Енергія магнітного поля.

https://www.youtube.com/watch?v=qnrteZ8IG50

§14, ст.81-83

77

Розв’язування задач

Повт §14, впр.1-2(письм). 

Зробити фото, вислати Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  

78

Магнітні властивості речовин. Феромагнетики

https://naurok.com.ua/prezentaciya-vchitelya-magnitni-vlastivosti-rechovini-dia--para--i-feromagnetiki-96395.html

§15, ст.84-89

79

Виробництво, передача та використання енергії

Реферати, повідомлення, презентації

80

 Розв'язування задач.

https://www.youtube.com/watch?v=3tnbF9sByUE

Повторити §10-15.

Підготуватись до КР.

81

Контрольна робота «Електромагнітне поле»

1.Використовуючи одну з наведених нижче формул, визначте, чому дорівнює індуктивність контуру, якщо за сили струму 4 А в ньому виникає магнітний потік 0,04 Вб.

а) ;        б) ;        в)

2.Як потрібно змінити індуктивність контуру, для того щоб за незмінного значення сили струму в ньому енергія магнітного поля зменшилася 4 рази? Вкажіть усі правильні відповіді.

а) зменшити в чотири рази,        б) збільшити в чотири рази, в) зменшити в два рази.

3.Провідник розташований між полюсами магніту. Стрілка показує напрям руху провідника, визначте напрям індукційного струму.

4.На рисунку показаний напрям індукційного струму в у короткозамкнутій дротяній тушці, коли відносно неї переміщають магніт. Визначте напрям руху магніту.

Відповіді сфотографувати, надіслати Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.


Повторити §33, «Фізика, 10 клас», ст.196-202 

82

Практична робота «Вимірювання поверхневого натягу рідини»

http://11gdz.com.ua/10-klas/fizika-10/33-gdz-zoshit-laboratorn-fzika-10-klas-bozhinova/191/1/

Знайти в Інтернеті і повторити закон збереження енергії

83

Практична робота «Дослідження механічного руху з урахуванням закону збереження енергії»

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-v-9-klasi-do-uroku-na-temu-zastosuvanna-zakoniv-zberezenna-energii-ta-impulsu-v-mehanicnih-avisah-73037.html

 

Предмет: Біоогія Кубова Л. І.

п/п

Тема  Завдання
 1  Імунна система людини особливості її функціювання. Дати визначення Імунокорекція і імунотерапія. Розглянути як навколишнє середовище впливає на здоровя людини. Опрацювати параграф підручника дати відповіді на запитання. Поміркуйте. Чи стресові фактори впливають на організм людини?
   

 

 

 

Фізична культура

 https://www.youtube.com/watch?v=gMbeRBl5UKM

Основи економічного аналізу (Економі чний аналіз: Б. Є. Грабовецький навчальних посібник видавництво друге, Вінниця ВНТУ 2013) викладач Лановий В.В.

http://hrabovecky.vk.vntu.edu.ua/file/dcca722eb5be70aed019619b8182306c.pdf 

Тема: Аналіз забезпечення і ефективності використання виробничих ресурсів підприємства. ст.28-45

 1. Завдання і джерела аналізу ст.28

 2. Оцінка забезпеченості підприємства трудовими ресурсами. ст.29

 3. Аналіз використання робочого часу. ст.30-31

 4. Аналіз продуктивності праці. ст.31-34

 5. Аналіз фонду заробітної плати. ст.34

Питання для самоопрацювання:

 1. За допомогою яких показників оцінюється забезпеченість підприємства трудовими ресурсами?

 2. Як розраховуються та аналізуються оборот і стабільність робочої сили?

 3. За якими показниками аналізується використання робочого часу?

 4. Які фактори сприяють підвищенню продуктивності праці?

Тема: Аналіз основних фондів підприємства ст.35-40 

http://hrabovecky.vk.vntu.edu.ua/file/dcca722eb5be70aed019619b8182306c.pdf 

 1. Завдання, напрямки і джерела аналізу. ст.35

 2. Поняття, структура, стан і рух основних фондів. ст.36-37

 3. Аналіз використання основних фондів. ст.37-40                                         

Питання для самоопрацювання:

 1. За якими показниками аналізуються рух, стан і використання основних фондів?

 2. Яким чином пов’язані міх собою продуктивність праці, фондовіддача і фондоозброєність?     

Тема: 14.3. Аналіз матеріальних ресурсів. ст.41-44

http://hrabovecky.vk.vntu.edu.ua/file/dcca722eb5be70aed019619b8182306c.pdf 

 1. Завдання і напрямки аналізу. ст.41

 2. Аналіз використання матеріальних ресурсів. ст.41-44                                        

Питання для самоопрацювання:

 1. З якою метою аналізується забезпеченість підприємства матеріальними ресурсами?

 2. За якими показниками аналізується використання матеріальних ресурсів?

 3. За якими прийомами переважно проводиться факторний аналіз зміни виробничих ресурсів підприємства?

    

Геометрія (підручник Г. П Бевз, В. Г. Бевз «Математика: Алгебра і початки аналізу та геометрія ». Рівень стандарту, 11 клас. Київ: Видавничий дім «Основа», 2019 рік) http://shkola.in.ua/1123-matematyka-11-klas-bevz-2019.html

1. Призма. Види призм. Д. з. §17 № 613-614 https://www.youtube.com/watch?v=khl8j_F8Ytg

2. Розв’язування задач Д. з. §17 № 619-622 http://live-box.net/uroki/11-klas/heometriia/113-urok-na-temu-pryzma-priama-i-pravylna-pryzmy-rozv-iazuvannia-zadach

3. Паралелепіпед та його властивості. Д. з. §17 № 633, 640. http://zno.academia.in.ua/mod/book/view.php?id=3209&chapterid=830

4. Розв’язування задач Д. з. §17 № 645-649 https://yukhym.com/uk/geometriya/zadachi-na-paralelepiped.html

5. Піраміда, її будова та види. Д. з. §18 № 660, 664, 669. https://www.youtube.com/watch?v=erPG77pRK5k

6. Розв’язування задач  . Д. з. §18 № 677, 681. https://ppt-online.org/149694

Алгебра і початки аналізу з розділу «Логарифмічна функція»

1. Означення логарифма. Властивості логарифмів Д. з. §3 № 109, 113, 118. https://subject.com.ua/mathematics/zno_2017/25.html

2. Розв’язування вправ. Д. з. № 125, 127, 133https://www.youtube.com/watch?v=pzBBJ5WnGZc

3. Логарифмічні рівняння Д. з.  № 155, 159, 161. http://ua.onlinemschool.com/math/library/log/log_equation/

4. Розв’язування логарифмічних рівнянь. Д. з.163, 166. https://www.youtube.com/watch?v=bJZDHxqfl8c

5. Логарифмічні нерівності Д. з. 178, 185, 187 https://cubens.com/uk/handbook/equations-and-inequalities/logarithmic-inequalities

6. Розв’язування логарифмічних нерівностей. Д. з.195, 201https://www.youtube.com/watch?v=iCpv5HOlWzg

 

Українська мова (Авраменко О. Українська мова (рівень стандарту): підруч. для 11 кл. 2019 р.)

Тема №1 Параграф 22-23 Уживання прийменників. Д.з. №5 та №7https://biblio.lib.kherson.ua/ru-sluzhbovi-chastini-movi-priymennik.htm

Тема №2 Параграф №24 Варіанти граматичного зв’язку підмета й присудка. Д.з. №3 та №7 https://www.youtube.com/watch?v=DiSouARuHCw

Тема №3 Параграф 25 Пасивні конструкції. Д.з. №3, 4, 5. https://studfile.net/preview/5679501/page:13/

Тема №4: параграф 25.Синтаксичні конструкції з формою на -но, -то. Д. з. №3, 7.

Тема №5: параграф 26-27. Неповні й односкладні речення. Д. з. №7 (1,2).

Тема №6: параграф 28- 29. Просте ускладнене речення. Д. з. №7.

 

Українська література (Авраменко О. Українська література (рівень стандарту): підруч. для 11 кл. 2019 р.) 

Тема №1 Національний театр і драматургія. Микола Куліш. Д.з. ст. 115-132, прочитати комедію «Мина Мазайло» https://www.youtube.com/watch?v=5V0twnMaHjk

Тема №2 Література в Західній Україні до 1939 року. Життя і творчість Богдана-Ігоря Антонича. «Зелена Євангелія». Д.з. ст. 132-140, прочитати поезії. https://www.youtube.com/watch?v=Zl8ztimW9ig

Тема №3: Осип Турянський. «Поза межами болю» - поема у прозі. Д.з. ст.140-151. Прочитати поему.

Тема №4: Повторити матеріал другого семестру.

 

Зарубіжна література

Тема: Оскар Уайльд.   Ідейно-естетичні погляди і творчий шлях митця. Завдання: Скласти хронологічну таблицю.

Тема: «Портрет Доріана Грея». Система образів. Завдання: Прочитати твір.

Тема: Еволюція головного героя. Роль фантастики у творі. Завдання: Написати твір – мініатюру «По той бік добра і зла»

Тема: Життєвий і творчий шлях колумбійського письменника Габріеля Гарсія. Д.З. Скласти хронологічну таблицю.

Тема. «Стариган із крилами». Система образів. Д.З. Прочитати оповідання.

Тема: Трагічне зображення ставлення людей до дива. Д.З. Написати твір – мініатюру « Зустріч з янголом»

Всесвітня історія

Тема: Велика Британія. Внутрішня і зовнішня політика. Країна на сучасному етапі. Завдання: опрацювати відповідний матеріал підручника.

Тема: Франція. Соціально – економічний та політичний розвиток Четвертої Республіки. Завдання: опрацювати відповідний матеріал підручника.

Тема: Італія. Проголошення республіки. Завдання: опрацювати відповідний матеріал підручника

Тема: Наслідки Другої світової війни. Відбудова економіки. Д.З. опрацювати відповідний матеріал підручника

Тема: « Перебудова». Розпад СРСР (1985-1991). Д.З. опрацювати відповідний матеріал підручника

Тема: Утворення системи світового соціалізму. Д.З. опрацювати відповідний матеріал підручника

Фізика  (підручник В.Г.Бар’яхтар «Фізика», 10 клас https://vshkole.com/10-klass/uchebniki/fizika/vg-baryahtar-so-dovgij-fya-bozhinova-2018-riven-standartu

  1. Електроємність. Ємність плоского конденсаторач § 44, ст. 257-258https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-zanyattya-z-fiziki-elektroemnist-kondensatori-69479.html
  2. З’єднання конденсаторів. Використання конденсаторів у техніці. § 44, ст. 258-259https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-zanyattya-z-fiziki-elektroemnist-kondensatori-69479.html
  3. Енергія електричного поля. Вплив електричного поля на живі організми.§ 44, ст. 259-260https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-elektrichne-pole-14154.html
  4. Розв'язування задач.
  5. Умови виникнення електричного струму. Електрорушійна сила джерела струму. Закон Ома для повного кола. https://vseosvita.ua/library/elektrorusijna-sila-zakon-oma-dla-povnogo-kola-6269.html
  6. Розв'язування задач.
  7. Правила безпечного користування електричними приладами. https://www.youtube.com/watch?v=tm_ED5lbYS8http://www.myshared.ru/slide/1241973/
  8. Лабораторна робота №1: "Визначення ЕРС і внутрішнього опору джерела струму". https://subject.com.ua/gdz/physics/11klas/35.html
  9. Електричний струм у різних середовищах. http://www.myshared.ru/slide/962570/
  10. Напівпровідниковий діод. Застосування напівпровідникових приладів. Лабораторна робота №2: "Дослідження електричного кола з напівровідниковим діодом".https://ppt-online.org/533755
  11. Контрольна робота: "Електричне поле і струм".https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-elektrichniy-strum-v-riznih-seredovischah-104041.html

Хімія (підручник Попель П. П. Хімія, 11 клас, Київ. 2019)

Тема: Ступені окиснення елементів ІІІ періоду;

Тема: Ступені окиснення. Окисно-відновні реакції.

                                                                        0      0       -3 +1

   Окисно-відновні реакції, наприклад     N2 + Н2 →   NН3

0                  -3

N2 + 6е → 2N   І 6 І 3 І1

0                 +1

Н2 -2е → 2Н   І 2 І 1 І 3 Тоді рівняння матиме вигляд

N2 + 3Н2 → 2 NН3.

Тема 3. Розв’язування вправ на окисно-відновні реакції. Завдання: рівняти методом електронного балансу:

1)    NО2 + Н2О + О2 →   НNО3

2)    КСlО3→ КСl + О2

3)    К2МnО4 + Н2О → КМnО4 + МnО2 + КОН

Тема: Найсильніші окисники та відновники. Розв’язати вправи №27, 28, 29, 30.

Тема: Йонний та ковалентний зв’язки.  § 5,6, вправи № 42, 47.

Біологія (підручник Остапченко Л.І. Балан П.Г.  Біологія і екологія ( рівень стандарту) 10- 11 клас.  Київ "Генеза" 2019 р.)

Тема: Симбіоз та його форми. Запитання для опрацювання.

1. Щотаке симбіоз? 2. Які форми симбіозу Ви знаєте? 3. Які ви знаєте форми коменсалізму? 4. Що таке аменсалізм? Ключові терміни: Симбіоз,симбіонти, мутуалізм,коменсалізм, форезія, аменсалізм, нейтралізм.  ст.40-43 12 пар.

Тема: Організм, як середовище мешкання. Завдання: 1. Навести приклади симбіозу. 2. У чому полягає явище молекуляної мімікрії? 3. Щоспільного та відміного між паразитизмом і коменсалізмом? 4. Які адаптації бувають у поведінці та біологічних ритмах паразитів? ст. 43-47 пар. 13

Тема: Адаптивні біологічні ритми біологічні системи різного рівня оганізації. Запитання для опрацювання. Розгляти мал.17.1 Біологічний годиник людини. Як наш організм реагує на плин часу? Як інші організми реагують на плин часу? Що таке адаптивні біологічні ритми? Чим зумовлені добові ритми?  Що  таке фотоперіодизм? Яке його адаптивне значення? Чим зумовлені припливно- відпливні ритми? Розкрити значення смезоних ритмів та чергування пір року? Д. з. ст. 61-67 §17

Творче завдання. Які адаптації спостерігають у різних оганізмів до періодичних змін пір року Д. з. ст. 66 виконати практичну роботу file:///C:/Users/home/Downloads/16182-prezentaciya-na-temu-adaptyvni-rytmy-populyaciy-i-organizmiv.pptx

Тема: Біологічні основи здорового способу життя Тема уроку Науки що визначають здоровя людини. Принципи здорового способу життя. Запитання для перевірки знань. Які біологічні науки вивчають організм людини? Що таке здоровя? Назвати складові здоровя людини. Щотаке здоровий спосіб життя? На яких принципах він грунтується? Д. з. параграф №18 ст. 67-70 Створити презентацію , або повідомлення про здоровий спосіб життя. Відправити викладачу.

Тема: Вплив стресових факторів на організм людини. Негативний вплив на здоровя людини алкоголю,куріння та наркотиків. Опрацьвуємо матеріал за підручником Переглядаємо онлайм уроки Даємо відповіді на запитання. Працюємо над створенням творчих робіт Надсилаємо викладачу (презентації,повідомлення, вікторини,описи- мініатюри.кросворди і інші творчі завдання).

Тема: Імунна система людини особливості її функціювання. Дати визначення Імунокорекція і імунотерапія. Розглянути як навколишнє середовище впливає на здоровя людини. Д\з Опрацювати параграф підручника дати відповіді на запитання. Поміркуйте. Чи стресові фактори впливають на організм людини?

Англійська мова

Тема: Освіта в Україні та за кордоном. Д. з. Ex. 1, p. 33. Ex. 3 (a, b, c), p. 34

Тема: Бізнес. У банку. Складання діалогів. Д. з. Ex. 1, p. 51

Тема: Переклад англомовних пісень. Творча робота учнів. Д/з: перекласти письмово англомовну пісню - Don't Worry Be HappyBob Marley https://www.youtube.com/watch?v=L3HQMbQAWRc

 

Тема: Туризм. Нові ЛО. Д/з: ознайомитися, занотувати у словники лексику до теми.

 

https://www.youtube.com/watch?v=JF-HBkGAUqk

 Тема: Робота з текстом. Д/з: читання, переклад та переказ тексту.

 

Німецька мова Шуткіна В. М.

Тема: Розвиток мовленнєвої діяльності. Комп'ютер. Інтернет. Завдання: підготовити презентацію до теми.

Контроль домашнього читання. Завдання: ст. 189-190; переклад тексту.

Географія викладач Мікшакова Л. В.

Китай. Особливості розселення, демографічна політика і трудові ресурси. Економічна політика в країні. Галузева структура господарства, галузі міжнародної спеціалізації. Зовнішні економічні відносини.

Японія. ЕГП. Населення. Галузева і територіальна структура господарства. Спеціалізація країни в світовому господарстві. Зовнішньоекономічні зв’язки.

Індія. Культурно-історичні особливості країни. Природні умови і ресурси. Розміщення населення і господарства. Роль країни в регіоні та в світі.

Д. з. Пройти онлайн тестування за ссилкою https://online.seterra.com/uk/vgp/3167 «Країни Азії», скріншот результату відправити викладачу.

Тема: Індія. Культурно-історичні особливості країни. Природні умови і ресурси. Розміщення населення і господарства. Роль країни в регіоні та в світі. Д/з  - https://vseosvita.ua/library/prezentacia-india-10-klas-171850.html - перглянути презентацію, опрацювати §28

Тема: Повторення та узагальнення знань по темі «Країни Азії». Д/з - §24-28; Пройти онлайн тестування за ссилкою https://online.seterra.com/uk/vgp/3167 «Країни Азії», скріншот результату відправити викладачу.

Тема: Країни Північної Америки.  Особливості економiко-географічного положення. Сторінки освоєння регіону та формування території США і Канади.Д/з – § 40; підготувати повідомлення про українську діаспору в Канаді.

Тема: США. ЕГП. Населення: закономірності зростання, етнічний склад, трудові ресурси, соцiальна структура суспільства. Процеси урбанізації. Переглянути відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=2H9kkGQrnFc&t=956sД\з - опрацювати §41

Тема: Галузева та територіальна структура господарства США, галузі міжнародної спеціалiзації. Найбільші промислові та сільськогосподарські райони. Специфіка зовнішніх економічних зв’язків США. Д\з – опрацювати §42, заповнити таблицю «Галузева структура господарства США», в розрізі первинного, вторинного та третинного секторів економіки.

Тема: Канада. ЕГП. Особливості розміщення населення. Найбільші міські агломерації. Господарство Канади. Роль країни в міжнародному географічному поділі праці. 

Д/з - §43, переглянути презентацію і зробити конспект - https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-kanada-19407.html 

Тема: Країни Латинської Америки. Центральна та Південна Америка. ЕГП та склад території. Полiтична карта. Різноманітність країн (за розмiрами території, кількістю населення, адміністративно-територіальним устроєм, формою правління, рівнем економічного розвитку тощо).Д/з - §44, на політичній карті знайти всі країни Латинської Америки; пройдіть вправу за ссилкою - https://learningapps.org/display?v=p7r70mnd517 

Тема: Особливості населення. Основні риси географії сільського господарства, промисловості, транспорту. Екологічні проблеми. Участь регіону в міжнародному географічному поділі праці.

Д/з - §45, порівняйте економічний розвиток двох країн Латинської Америки (Бразилія та Аргентина)

Тема: Країни Африки. Загальний огляд. Склад території. Різноманітність країн. Історія формування полiтичної карти. Характерні риси населення, типи розселення та урбанізації в країнах Африки.

Д/з - §46 Заповніть табличку згідно поданої контурної карти.

Тема: Природно-ресурсний потенціал та його використання. Особливості територiальної та галузевої структури господарства країн Африки. Найбільші країни.

Д/з - §47,https://learningapps.org/display?v=pnm7mh2ua01 – виконайте вправу за посиланням.

Тема: Австралія. Особливості розміщення населення, найбільші міські агломерації. Особливості економічного розвитку. Географія ресурсів, промисловості, сільського господарства, транспорту. Етнічна карта регіону.  Роль країни в МГПП. Зовнішні зв’язки.

Бухгалтерський облік (підручник О.В. Лишиленко "Бухгалтерський облік") https://studfile.net/download.php?id=5730512&code=e6341e2b6783c70b10459546e5 викладач КузьмнкоВ.В.

Тема: Предмет і метод бухгалтерського обліку ст. 9-20

Тема: Бухгалтерський баланс ст. 21-32

Тема: Зміни в балансі, спричинені господарськими операціями ст. 33-37

Тема: Система рахунків бухгалтерського обліку і подвійний запис

Домашнє завдання:  зробити конспект, вивчити зміст та призначення  рахунків та субрахунків 1-го, 2-го, 3-го класу рахунків 

Посилання: https://naurok.com.ua/konspekt-lekciy-z-navchalno-disciplini-buhgalterskiy-oblik-78896.html

https://buhgalter911.com/uk/normativnaya-baza/instr-plan-rah/plan-rah/plan-schetov-buhgalterskogo-1021043.html#

Тема: Документація господарських операцій. Посилання: http://cpto.dp.ua/oblik/page2.html

 

Комп'ютеризація облікової документації (методпосібник "Комп'ютеризація облікової документації")

Тема: Текстовий редактор MICROSOFT WORD ст.10-15

Тема: Робота з фрагментами тексту, форматування тексту, створення таблиць ст. 15-23

https://docs.google.com/document/d/1etTu_4nL3554mgELMLWkEdHRlFxFefcc99i0nMsY0ds/edit#heading=h.5p3n5iiewibw

Тема: Табличний редактор MICROSOFT EXCEL cт. 24-27

https://docs.google.com/document/d/1nWCubCW3P2aDn9xclI01nU-gKzM7nheo1c3tVUNCVYE/edit

Практична робота: "Офорлення договора куівл-продажу" Д.з. заповнити необхідні данні

https://docs.google.com/document/d/1F1g15gEGJi15mwmq85AVs-9j8_dwx4Jp0zMXKQ_n2Jg/edit

 

Д. з. 

 

https://classroom.google.com/c/ODY3NjQ0MjYxMzBa/p/MTMyODE2MjQ2NDA3/details код для доступу   5dzm7ez

 

Виробниче навчання

Тема: Формування статутного капіталу

Формування статутного капіталу

Тема: Формування та облік резервного, пайового капіталу.

Формування та облік Резервного капіталу (рах. №43)

Резервний капітал підприємства, його види та джерела формування

Формування і облік Пайового капіталу (рах. № 41)

Облік пайового капіталу

Тема: Синтетичний та аналітичний облік рахунків

Синтетичний і аналітичний облік

Тема: Документальне формування касових операцій

Про документальне оформлення касових операцій

Документи оформлення касових операцій

Тема: Синтетичний та аналітичний облік операцій на поточному рахунку 30 «Касса»

Рахунок 30. Каса

Рахунок 30 "Каса" 

Тема: Порядок відкриття , закриття рахунків у банках

Відкриття рахунків, вибір банку

Порядок відкриття та закриття рахунків в установах банків

20 група

 Фізична культура

https://www.youtube.com/watch?v=gMbeRBl5UKM

Українська мова (Авраменко О. Українська мова (рівень стандарту) підруч. для 10 кл. 2018 р.)

Тема №1. Параграф 42. Написання слів іншомовного походження. Правило «дев’ятки». Д.з. №5, №7. https://www.youtube.com/watch?v=u_2AI_A8d08

Тема №2. Параграф 43. Складні випадки написання прізвищ. Д.з. №3 та №7(б). https://subject.com.ua/textbook/mova/10klas_3/41.html

Тема №3. Параграф 44-45. Складні випадки написання географічних назв. Д.з. №4, №5. https://www.youtube.com/watch?v=DrFAbrswXvE

Тема №4. Параграф 47. Написання не, ні з різними частинами мови. Д. з. №7.

Тема № 5. Повторити матеріал, вивчений у другому семестрі.

Українська література (Авраменко О. Українська література (рівень стандарту): підруч. для 10 кл. 2018 р.)

Тема №1 Значення літературно-художньої спадщини В. Винниченка. Самостійно знайти матеріал та законспектувати. http://lib.pnpu.edu.ua/novyny/1307-literaturna-spadschina-volodimira-vinnichenka

Тема №2 Література рідного краю. Д.з. Повідомлення про творчість одного із поетів-земляків. Вивчити одну поезію напам’ять. http://abetka.ukrlife.org/virshi_dytynstva7.html

Зарубіжна література

Тема: Паоло Коельйо. Значення творчості для сучасності. Звдання: Скласти хронологічну таблицю життя письменника

Тема: «Алхімік». Поняття «Своя доля», «призначення» «мрія душі». Завдання: Прочитати твір «Алхімік».

Тема: МотивиТ і образи світової культури у творі. Ознаки роману – притчі. Завдання: Визначити взаємодію різних видів мистецтва (кіно, література, комп’ютерні технології), письмово в зошиті.

Фізика (підручник В. Г. Бар’яхтар, Ф. Я. Божинова. Фізика 10 кл. академічний рівень. Харків видавництво Ранок. 2010р.)

Тема: Рух тіла під дією кількох сил. Рівновага тіл. Момент сили. Умова рівноваги тіла, що має вісь обертання

МСП (підручник "Захист Вітчизни" Герасимів, Пашко, Фука, Щирба 10 кл. 2018) 

https://pidruchnyk.com.ua/409-zahist-vtchizni-dlya-hlopcv-gerasimv-pashko-fuka-schirba-10-klas.html

Тема: Спостереження і контроль. Об'єкти, сили і засоби спостереження і контролю. Д. з. §33 ст. 255

Тема: Прилади радіоційної, хімічної розвитки і дозиметричного контролю. Д. з. §34 ст. 229

Тема: Рятувальний ланццюжок у разі зупинки сердця. Д. з. §44 ст. 203

Тема: Основні правила проведення реанімації. Д. з. §45 ст. 205

Тема: Техніка забезпечення похідності верхніх дихальних шляхів. Д. з. §46 ст. 210

Тема: Штучне дихання тайого різновиди. Використання дефібрилятора. Д. з. §47-50. ст. 212-218

Граічні редактори

Тема: Редактор для обробки фотозображень. Інтерфейс програми. ст 24-30, вивчити інтерейс програми.

Тема: Панель інсрументів Adobe Photoshop. ст. 30-33 https://sites.google.com/view/distance-informatics-10/модуль-графічний-дизайн/растрова-графіка/урок-8

Тема: Основні інструменти для малювання. Інструменти виділення. Концепція побудови пошарового зображення. https://sites.google.com/view/distance-informatics-10//модуль-графічний-дизайн/растрова-графіка/урок-9-10

Тема: Робота з текстом. Робота з векторними елементами.https://sites.google.com/view/distance-informatics-10//модуль-графічний-дизайн/растрова-графіка/урок-12

Тема: Колір. Теорія кольору. Колористика. Колірний круг. Система Pantone. Колір в рекламі. Насиченість, світлість, колірний тон, психологія кольору. Створення гармонійних колірних поєднань.

Д. з. виконати комплексне практичне завдання відправити на електронну адресу викладача https://sites.google.com/view/distance-informatics-10h.p_pHiMbZBX2htM

 

Бази даних (https://dnzbarbydlizey.blogspot.com/p/blog-)

Тема: Режими монопольного і колективного використання баз даних. Блокування таблиць та сторінок Д. з. § 46

 https://drive.google.com/drive/folders/1PmRegCtGeRfBc34I0Aw0STkv1-yTAbzv

Практична робота 14: Організація роботи з базами даних у локальних обчислювальних мережах. § 47

https://drive.google.com/drive/folders/1LxkreLo5wNgzgTiWG9inPYMDT4oqOzHJ

Тема: Автоматизовані системи обробки інформації § 48

https://drive.google.com/drive/folders/1PmRegCtGeRfBc34I0Aw0STkv1-yTAbzv

Виконати тестове завдання 

https://drive.google.com/drive/folders/1PmRegCtGeRfBc34I0Aw0STkv1-yTAbzv

Основи роботи в Інтернет http://lib.mdpu.org.ua/e-book/oi/lection.htm

Тема: Отримання та відправлення електронних повідомлень. Д. з. Виконати практичне завдання.

 http://oblpto.in.ua/images/docum/Забезпечення_підручниками/підручник%20з%20предмету%20Основи%20%20роботи%20Інтернет.pdf

Обов'язково відправити кваліфікаційні роботи на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Алгебра і початки аналізу  (підручник О. І. Істер «Математика: Алгебра і початки аналізу та геометрія ». Рівень стандарту, 10 клас. Київ: Видавничий дім «Генеза», 2018 рік) https://pick.net.ua/uk/10-class/2253-matematyka

Тема: Найпростіші тригонометричні рівняння і нерівності. Д.з. №16.10, 16.12, 16.20.   https://www.youtube.com/watch?v=IiBOIgb7uHI

   

 http://zno.academia.in.ua/mod/book/tool/print/index.php?id=3220

 Виробниче навчання

Тема: Побудова діаграм в ЕТ. Редагування та форматування елементів діаграми 

Теоретичнівідомості

В Excel є можливістьграфічногопредставленняданих у виглядідіаграм. Діаграмипов’язані з даними листа, на основіяких вони створені і змінюютьсякожен раз, коли змінюютьсядані на листі. Можнастворитидіаграмувкладенуабо на окремомулисті.

Для створеннядіаграмислідвиділитикомірки, якімістятьдані, щомають бути на діаграмі. Якщонеобхідно, щоб в діаграмібуливідображеніназвирядків і стовпців, їхтакожслідвиділити. Якщозадається 2 діапазониданих, то робитьсяце, утримуючиклавішуCtrl. Потімскористатись командами Вставка →  Діаграмаабонатиснути кнопку Майстердіаграм і слідуватийогоінструкціям.

Готовідіаграмипіддаються повторному редагуванню та форматуванню. Отже, якщо до створеноїдіаграминеобхідно внести  певні зміни, не завждидоцільноперероблятиїїповністю.

Для змінидіапазонакомірок, щовикористовуються для створеннядіаграмислід:

  1. Вибратипотрібнудіаграму;
  2. Вибрати команду Выбрать данные на стрічці Робота з діаграмами;

На робочомулистівибратикомірки, щомістятьдані, якіповинніз’явитися на діаграмі;

Щобдодати текст до діаграми:

  1. Вибратипотрібнудіаграму;
  2. Натиснути кнопку Надпись на стрічці Робота з диаграммами;
  3. Виділити область для розміщення текста і ввести необхідний текст;
  4. Щобпочатиновий рядок в надписі, натиснути ENTER. По закінченню — ESC абоклацнутимишею за межами надпису.

Для зміни типу діаграми:

  1. Вибратипотрібнудіаграму;
  2. Вконтекстному меню вибрати пункт Тип диаграммы;
  3. На закладціСтандартныеабо Нестандартные вибратинеобхідний тип.

Текст в діаграміформатується так само, як і будь-якийінший текст. Йогослідвибрати, а потімскористатись кнопками на стрічці Главная.

Для зміникольору, візерунку, ліній і рамок на діаграмі:

  1. Встановитипокажчикмиші на потрібнийелемент і двічінатиснути кнопку миші .
  2. Вибратипотрібну закладку (Градиентная, Текстура, Узор) і вибративідповідніпараметри.

Практичнезавдання №1

1. ЗавантажтетабличнийпроцессорExcel.

2.  Створітьтаблицюнаступногозмісту.

3. Введіть текстові і числові дані в таблицю, обчисліть обсяг продажу за півріччя, відформатуйте таблицю.

4. Зберегти книгу Excel під вашим прізвищем в папці своєї групи.

5. Виділіть потрібний діапазон і створіть діаграму по продажу за січень (розмістіть її на окремому листі ).

6. Створіть так само на окремих листах діаграми за іншімісяці та за півріччя.

7. Подивіться, як буде виглядатидіаграма при друкуванні.

8. Перевіртерезультатисвоєїроботи та покажіть роботу викладачу.

Практичнезавдання № 2

1. Створіть й заповніть такутаблицю:

   

2. Обчислитиприбутокзавідділами, всьогопо магазину за кожен день та загальний.

3. Створити (на окремих листах) діаграму по продажу в відділінакопичувачі FDD, за тиждень (кругова — об’ємнийваріантрозрізаноїкруговоїдіаграми)

4. Аналогічностворититакідіаграми по продажу в іншихвідділах:

  1. Витратніматеріали - графік
  2. оперативна пам'ять - пелюсткова
  3. кишені для HDD - гістограма
  4. HDD –кільцева

5. Аналогічно створититакідіаграми по продажу:

  1. Всього за відділами (циліндрична)
  2. Всього по магазину (з областями)

6. Змінититипиидіаграм:

  1. витратні мат-ли – графік→ на циліндричну
  2. оперативна пам'ять – пелюсткова→ з областями
  3. кишені для HDD – гістограма→ кільцева
  4. HDD – кільцева→ графік
  5. всього за відділами – циліндрична → гістограма
  6. всього по магазину - з областями → пелюсткова

7. Змінитиіншіпараметриякомогабільшоїкількостідіаграм.

8. Зберегти книгу Excelпід вашим прізвищем і надіслати викладачу.

Тема:    Введення та редагування даних різного типу.  Автозаповнення. Копіювання, переміщення, вилучення, форматування таблиці. 

 Практичнезавдання 

А) Повторення правил техніки безпеки та охорони праці. 

Б) Включення ПК → Запуск Microsoft Ecxel → 

Аркуш 1 → Створити таблицю → виконати обчислення та заливку комірок. 

В) Аркуш 2: 

Способом автозаповнення ввести в стовпчик А значення від 1 до 25. 

Д) Зберегти виконане завдання до своєї папки з ім'ям «Ecxel, практична 2». 

Аркуш 3:Розробити таблицю для розрахунку квадратів та кубів для чисел від 1 до 25, скористатись автозаповненням таблиці. 

Указівка: Піднесення числа до квадрата (куба) в іншій клітинці 

  1. Клацніть клітинку та введіть номер, який потрібно квадрат.
  2. Виберіть іншу пусту клітинку на аркуші.
  3. Тип = N ^ 2 на пусту клітинку, де N – це посилання на клітинку, яка містить числове значення, які потрібно квадрат. Наприклад, щоб відобразити квадрат значення у клітинці A1 у клітинку B1, введіть= A1 ^ 2 у клітинці B1.
  4. Натисніть клавішу Enter, щоб побачити результат.

Домашнє завдання: Надрукувати в табл.процесорі Excel таблицю «Календар на 2020рік»

 

 

17 група

 

Технології (http://interactive.ranok.com.ua/upload/file/2019/Tehnologiyi_standart_10(11).pdf)

 

Навчальний модуль №8 «Основи автоматики і робототехніки» ст. 144-158

Навчальний модуль №9 «Комп’ютерне проектування» ст. 162-175

 

Навчальний модуль «Креслення» №10 ст. 182-200

 

Математика (підручник Г. П Бевз, В. Г. Бевз «Математика: Алгебра і початки аналізу та геометрія ». Рівень стандарту, 11 клас. Київ: Видавничий дім «Основа», 2019 рік)

Повторення і систематизація навчального матеріалу з математики та підготовка до ЗНО

  1. Многогранники. Д. з. пройти на сайті https://zno.osvita.ua/mathematics/ онлайн тестування зно з математики 2016 року
  2. Тіла обертання. Д. з. пройти на сайті https://zno.osvita.ua/mathematics/ онлайн тестування зно з математики 2017 року
  3. Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл. Д. з. пройти на сайті https://zno.osvita.ua/mathematics/ онлайн тестування зно з математики 2018 року
  4. Перевірка знань, умінь і навичок в онлайн тестуванні ЗНО з математики 2019 року http://testportal.gov.ua//wp-content/uploads/2019/05/Matematyka-ZNO_2019-Zoshyt_1.pdf   Д. з.підготовка до зно з математики

Фізика (підручник В.Г.Бар’яхтар «Фізика», 11 клас)

  1.   Практична робота №3 Визначення довжини світлової хвилі. § 20, ст.125-131https://www.youtube.com/watch?v=uNoitBCWFQE

http://www.lviv-prestige-school.com.ua/ru/library/elektronna-biblioteka/item/

  1. Практична робота №4 Визначення прискорення вільного падіння за допомогою маятника. § 10-15, https://www.youtube.com/watch?v=VRC4LTH_Q6U
  2. Практична робота №5 Досліджування магнітного поля Землі.Завданя: Обрати тему для підготовки повідомлення (усне або презентація).https://studfile.net/preview/3906732/
  3. Фізика й науково-технічний прогрес. Роль науки в житті людини та суспільному розвиткуhttp://www.myshared.ru/slide/1241977
  4. Сучасні уявлення про будову речовини  https://refdb.ru/look/2960980.html    https://www.youtube.com/watch?v=fsgqrtT90AQ

Астрономія (підручник І. А. Климишин «Астрономія», 11 клас)

Тема: Галактики і квазари. ст.160-167http://www.myshared.ru/slide/1044582/

Тема: Космологія та її проблеми. ст.167-170, підготувати виступи на конференцію (усні або презентацію)http://www.myshared.ru/slide/1245862/

Тема: Узагальнююча конференція «Пошуки життя за межами Землі»http://www.myshared.ru/slide/1246084/

Історія України  (підручник Ф.Г. Турченко "Новітня історія України" 11 кл.) https://pick.net.ua/uk/11-class/958-novitnia-istoriia-ukrainy

Тема: Стан навколишнього середовища у 90-х роках. Подолання Чорнобильської ктастрофи Д. з. §39 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3522-15

Тема: Основні чинники та особливості релігійного життя в умовах незалежності. Основні принципи зовнішньої політики незалежної України. Д. з. Реферат "Пичини та початок російсько-української війни у 2014 р. на Домбасі" 

https://pidruchniki.com/1994041262783/pravo/stavlennya_nezalezhnoyi_ukrayini_religiyi_tserkvi

14 група

 Предмет: Географія Кубова Л. І.

п/п

Тема  Завдання
 1  Америка Загальна характеристика Америки. Особливості економіко-географічного положення. Склад регіону. Сучасна політична карта. Форми державоного правління і териоріального устрію країн, типи країн за рівнем економічного розвитку.   Дати відповіді на запитання. Заповнити контурну карту країн Америки.
   

 

 

Предмет: Обладнання і технології зварювальних робіт, викладач Палійчук Н. О.

 

п/п

Тема

Завдання

2.3 Технологія ручного дугового зварювання покритими електродами

1

Техніка зварювання швів у різних просторових положеннях

Гуменюк І. В. Технологія електродугового зварювання, розділ 7 ст.136-139

зробити конспект

Джерело:https://learningapps.org/watch? v= pwny1ftmn18.

2

Техніка зварювання кутових швів

Гуменюк І. В. Технологія електродугового зварювання, р.7 ст.130-133,зробити конспект

3

Деформації та напруги при зварюванні.

Гуменюк І. В. Технологія електродугового зварювання, р.8 ст.140-146,складіть опорний конспект

4

Дефекти швів зварних з’єднань.

Гуменюк І. В. Технологія електродугового зварювання, р.22 ст. 427-429, складіть  таблицю, де вкажіть найменування дефекту, причину його виникнення .

3.1 Апаратура для газового зварювання і різання металів

5

Ацетиленові генератори. Типи генераторів. Класифікація генераторів за принципом дії, продуктивності, тиску газу.

Гуменюк І. В. Обладнання і технологія газозварювальних робіт:розділ 2, написати реферат
Джерело: http://bamper.info/117-gumenuk_i_v_obladnanna_i_tehnologia_gazozvaruval.html © 

6

Балони для  скраплених і розчинених газів. Редуктори для стиснутих газів. Принцип дії і будова редуктора, правила роботи з ним.

Гуменюк І. В. Обладнання і технологія газозварювальних робіт:розділ 2, зробити конспект
Джерело: http://bamper.info/117-gumenuk_i_v_obladnanna_i_tehnologia_gazozvaruval.html © 

7

Зварювальні пальники, їх класифікація. Класифікація різаків. Універсальні різаки, їх конструкції і характеристики. Типи мундштуків. Поводження з пальниками, усунення несправностей, ремонт. 

Гуменюк І. В. Обладнання і технологія газозварювальних робіт:розділ 2,зробити конспект
Джерело: http://bamper.info/117-gumenuk_i_v_obladnanna_i_tehnologia_gazozvaruval.html ©

3.2 Технологія газового зварювання  та різання металів

8

Поняття про технологію газового зварювання.

Підручник І.В. Гуменюк, О.В. Іваськів. Обладнання і технологія газозварювальних робіт.р.3,зробити конспект

9

Зварювальне полум'я. Структура ацетиленокисневого полум'я. Види полум'я, його теплові характеристики

Підручник І.В. Гуменюк, О.В. Іваськів. Обладнання і технологія газозварювальних робіт.р.3, скласти опорний конспект

10

Техніка газового зварювання. Ліве і праве зварювання

Підручник І.В. Гуменюк, О.В. Іваськів. Обладнання і технологія газозварювальних робіт.р.3, зробити конспект

11

Основи  технології кисневого різання. Точність і якість різання.

Підручник І.В. Гуменюк, О.В. Іваськів. Обладнання і технологія газозварювальних робіт. р.14, зробити конспект. Дати відповідь на питання:

  1. Чому температура горіння металу повинна бути нижча температури його плавлення?
  2. Від чого залежить тиск ріжучого кисню?
  3. Чому повинна відповідати швидкість різання?

12


Особливості технології різання профілів металу.

Підручник І.В. Гуменюк, О.В. Іваськів. Обладнання і технологія газозварювальних робіт.р.15, зробити конспект

13

Основи технології киснево-флюсового різання

Підручник І.В. Гуменюк, О.В. Іваськів. Обладнання і технологія газозварювальних робіт,р.16, зробити конспект

 

Основи трудового законодавства (підручник Трудове право України: підручник/К.Ю.Мельник-Харків: Діса плюс, 2014.-480с) 

http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/bitstream/handle/123456789/949/Trudove%20pravo%20Ukrainy%20%20pidruchnyk_K.%20Yu.%20Melnyk_2014.pdf?sequence=1

Тема: Зайнятість та працевлаштування. ст.95-134

§1. Поняття зайнятості та працевлаштування. ст.95-97

§2. Гарантії у сфері зайнятості. ст.97

§3. Правовий статус суб’єктів, що здійснюють працевлаштування. ст.104-115

§4. Система заходів спрямованих на сприяння зайнятості. ст.115-127

§5. Правовий статус безробітного. ст.127-134

Питання для самоопрацювання:

1. Що розуміється під працевлаштуванням?

2. Хто в Україні належить до зайнятого населення?

3. Як в Україні стимулюється створення нових робочих місць?

4. Хто в Україні може набути статус безробітного?

5. Які права має безробітний?

6. Що вважається підходящою роботою?                                                    

Тема: Соціальний діалог. ст.135-150

http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/bitstream/handle/123456789/949/Trudove%20pravo%20Ukrainy%20%20pidruchnyk_K.%20Yu.%20Melnyk_2014.pdf?sequence=1

§1. Поняття, рівні, сторони та форми соціального діалогу. ст.135-140

§2. Колективний договір, угода: поняття, сторони, зміст та сфера дії. ст.140-144

§3. Порядок укладання і зміни колективного договору, угоди та строк їх чинності. ст.144-150

Питання для самоопрацювання:

1. Що розуміється під соціальним діалогом?

2. Хто є сторонами соціального діалогу на територіальному рівні?

3. Які види колективних угод передбачено законодавством?

4. Що є змістом галузевої угоди?

5. Який порядок внесення змін до колективних договорів, угод?

Алгебра і початки аналізу (підручник О. І. Істер «Математика: Алгебра і початки аналізу та геометрія ». Рівень стандарту, 10 клас. Київ: Видавничий дім «Генеза», 2018 рік) https://pick.net.ua/uk/10-class/2253-matematyka

  1. Найпростіші тригонометричні рівняння і нерівності. Д. з. №  16.10, 16.12, 16.20. https://www.youtube.com/watch?v=IiBOIgb7uHI
  1. Домашня контрольна робота  http://zno.academia.in.ua/mod/book/tool/print/index.php?id=3220

Завдання на 12 балів

Українська мова (Авраменко О. Українська мова (рівень стандарту): підруч. для 10 кл. 2018 р.)

Тема №1 Параграф 31 Зміни приголосних при збігові їх у процесі словотворення. Д.з. №3, №7.

https://gramotiy.co.ua/pravopys/consonant/%C2%A7-18/

Тема №2 Параграф №32. Спрощення приголосних. Д.з.№3, №7.

 https://webpen.com.ua/pages/Pravopys_Pryholosnyh/Sproschnnia_v_prygoloshyh.html

Тема №3 Параграф №33-34. Подвоєння та подовження приголосних. Д.з. №2, №6. 

https://www.youtube.com/watch?v=7cUBd62xsQg

Тема №4 Параграф 35-36. Правописпрефіксів. Правопис суфіксів. Д. з. №2, 7.

Тема №5 Параграф 37-38. Уживання великої літери. Д. з. № 7.

Тема №6 Параграф 39-40. Правила перенесення слів із рядка в рядок. Д. з. №5.

Тема №7 Параграф 41. Написання складних слів. Д. з. №7.

Тема №8 Параграф 42. Написання слів іншомовного походження. Правило «дев’ятки». Д. з. №7.

Тема №9 Параграф 43. Складні випадки написання прізвищ. Д. з. №7.

Тема №10 Параграф 44-45. Складні випадки написання географічних назв. Д.з. 5, 7
2) Розрізнення прислівників і співзвучних сполук. §46 з. 5, 7.
3) Написання не, ні з різними частинами мови, §47 з. 4, 7
4) морфологічна помилка. Іменник. Рід іменників. § 48-49 завдання 3, 5.

 

Українська література

Тема: М. Коцюбинський. Життя і творчість. Новела «Intermezzo». Д/з: Законспектувати біографію (ст. 113-136), прочитати новелу.

Тема: Проблематика рівноцінного життя у новелі. Д. з. Завд. 11, ст. 156. Прочитати «Тіні забутих предків».

Тема: Повість «Тіні забутих предків». Трагічна доля Івана та Марічки. Д/з: Завд. 2, 3 ст. 155-156.

Тема: Світ людини у зв’язку зі світом природи. Д. з. ст. 152-153. Завд. 12, ст. 156.

Тема: Образи і символи повісті. Іван та Марічка. Д. з. ст. 153-154. Завд. 8, ст. 156.

Тема:  Життя та творчість О. Кобилянської. Автобіографічність новели «Фантазія-експромт». Д. з. Законспектувати біографію (ст. 157-161), прочитати новелу.

Фізика (підручник Дмітрієва В. Ф., Фізика)

Тема: Молекулярно-кінетична теорія газів. Д. з. §38-43 .

Хімія (підручник Попель П. П. Хімія, 10 клас, Київ. 2018)

Тема: Загальні поняття про біологічно активні речовини (вітаміни, ферменти). Д. з. §36, законспектувати цей параграф.

Тема: Розв’язування задач. Виконати № 264, на стор. 218; знайти формулу вітаміну С, обчислити його молекулярну масу та масові частки елементів у ньому.

Тема: Роль хімії у розв’язанні сировинної, енергетичної, продовольчої проблем, у створенні нових матеріалів. Прочитати §37, створити презентацію або реферат на одну з цих проблем.

Тема: Повторення з органічної хімії: Гомологи та ізомери серед органічних речовин. Завдання: Знайти серед органічних речовин гомологи гексанолу або гексену та скласти і назвати за систематичною номенклатурою декілька їх ізомерів.

Тема: Залік. Виконати завдання № 254, 255, 256, 257, 259.

Тема: Явище періодичної зміни властивостей елементів та їхніх сполук та на основі уявлень про електронну будову атомів. Д. з. §1, вправи №1 – 11.

Зарубіжна література

Тема: Модернізм як неокласична модель культури. Завдання: Написати реферат по темі «Модернізм»

Тема: Життєвий і творчий шлях Франца Кафки. Завдання: Скласти хронологічну таблицю.

Тема: Оповідання «Перевтілення». Особливості стилю письменника. Завдання: Прочитати оповідання «Перевтілення»

Тема: Грегор Замза та його родина. Завдання: Охарактеризувати образ Замзи (письмово).

Тема: Життєвий і творчий шлях ірландського письменника Джеймса Джойса. Завдання: Скласти хронологічну таблицю.

Тема: «Джакомо Джойс» психологічне есе. Завдання: Прочитати твір.

Тема: Життєвий і творчий шлях російського письменника М. Булгакова. Д.З. Скласти хронологічну таблицю.

Тема: Роман «Майстер і Маргарита» як вершина його творчості. Д.З. Прочитати роман

Тема: Трагізм долі митця. Д.З. Характеристика образу Майстра

Тема: Утвердження сили творчості й кохання в долі героїв роману. Д.З.  Написати твір – мініатюру на тему «Образ Маргарити».

Тема: Життєвий і творчий шлях  Райнера Марії Рільке. Д.З. Скласти хронологічну таблицю.

Тема: « Орфей, Євридіка, Гермес» Д.З. Прочитати твір.

 

Громадянська освіта

Тема: Співпраця з міжнародними організаціями. Завдання: Написати твір – роздум «Україна є членом міжнародних європейських організацій: перспективи співпраці»

Тема: Європейський вибір України. Завдання: написати твір – есе за темою «Чи може Україна стати членом НАТО? Чи потрібно це Україні?»

Тема: Виклики сучасного світу. Завдання: підготуватися до захисту проекту «Україна XXIст. в «європейському домі».

Тема: Медіа і демократія. Свобода, єтика. Відповідальність. Д.З. Підготувати виступ «Цензура як форма обмеження сврободи слова і свободи інформації»

Тема: Маніпулятивний вплив медіа. Д.З. Знайти приклади пропаганди, маніпуляцій, фейків у засобах медіа.

Тема: Критичне сприйняття та протидія маніпуляціям мас – медіа. Д.З. Виявити у сучасному світі приклади маніпуляції і пропаганди

Тема: інтернет. Д.З. Підготувати добірку ідей щодо створення ліцейного медіапроекту

Всесвітня історія

Тема: Італія та Іспанія в 1920 -1930 –х рр. Завдання: опрацювати відповідний матеріал підручника.

Тема: Німеччина. Вплив світової економічної кризи на політичне життя країни. Завдання: опрацювати відповідний матеріал підручника.

Тема: Радянський Союз. Завдання: опрацювати відповідний матеріал підручника.

Тема: Тоталітарна режими: державний контроль над публічним життям і суспільною свідомість. Завдання: опрацювати відповідний матеріал підручника.

Тема: Друга Річ Посполита. Чехословацька республіка у міжвоєнні роки. Д.З. опрацювати відповідний матеріал підручника

Тема: Угорщина та Румунія в 1920 – 1930 р.р. Д.З. опрацювати відповідний матеріал підручника

Тема: Болгарія у міжвоєнні роки. Д.З. опрацювати відповідний матеріал підручника

Тема: Міжнаціональні відносини у державах Центрально – Східної Європи. Д.З. опрацювати відповідний матеріал підручника

 

Географія

Тема: Індія. Економіко - географічне положення. Природні умови ресурси. Розміщення населення і господарстваОпрацювати за підручником. Дати відповіді на запитання.  Створити презентацію. Д. з. Пройти онлайн тестування за ссилкою https://online.seterra.com/uk/vgp/3167 «Країни Азії», скріншот результату відправити викладачу.

Тема: Острівні країни Океанії. Мікронезія. Меланезія. Полінезія. Розкрити економіко-географічне положення, особливості господарства, населення, природних умов,галузі виробництва, економічні звязки. Опрацювати за підручником. Дати відповіді на запитання. Створити презентауію

 Тема: Америка Загальна характеристика Америки. Особливості економіко-географічного положення. Склад регіону. Сучасна політична карта. Форми державоного правління і териоріального устрію країн, типи країн за рівнем економічного розвитку. Д/з Дати відповіді на запитання. Заповнити контурну карту країн Америки.

 

Основи галузевої економіки (підручник В.Є.Сафонова, В.Я. Бобров «Основи ринкової економіки і підприємництва» Підручник для студентів вищих навчальних закладів Київ: ДП видавничий дім «Персонал» 2017рік) http://maup.com.ua/assets/files/lib/book/osnovi_rink_ekonom_1_2017.pdf
Тема: Товарне господарство.
1. Товар і його властивості 
ст. 103-109
2. Гроші. Виникнення, суть і функції ст. 109-117

Питання для самоопрацювання:

1. Дайте визначення товару?

2. За яких умов продукт праці стає товаром?

3. Чим відрізняється товар від продукту?

4. Як виникли гроші? Поясніть основні етапи їх розвитку.

5. Які функції виконують гроші? Розкрийте їхній зміст. 

Тема: Економічні закони грошового обігу.

1. Закон грошового обігу. Інфляція: її суть та види. ст.121-126
2. Економічні закони товарного виробництва. ст. 129-129. 

Питання для самоопрацювання: 

1. У чому полягає сутність закону обігу грошей? 

2. Розкрийте взаємозалежність між кількістю грошей в обігу та масою товарів, послуг і рівнем цін на них. 

3. Назвіть об’єктивні економічні закони властиві товарно- грошовому виробництву. 

4. У чому полягає сутність закону вартості? Поясніть його роль у ринковій економіці. 

5. Як впливає дія закону вартості на соціальну диференціацію товаровиробників? 

Тема: Відносини власності. Роздержавлення та приватизація. 

1. Поняття відносин власності. ст.135-143
2. Типи, форми і види власності: економіко- юридичний аспект. ст.143-164
3. Роздержавлення і приватизація. Тенденції розвитку в Україні. ст. 165-177. 
Питання для самоопрацювання:
1. Розкрийте зміст економічної категорії « власність».
2. Що таке об’єкти і суб’єкти власності? Який взаємозв’язок існує між ними?
3. Які існують типи, форми і види власності?
4. Розкрийте зміст приватної власності.
5. Як співвідносяться процеси роздержавлення і ринкової трансформації в Україні?

 

Фізична культура

Тема: Спортивні ігри . Футбол.

Комплекс вправ ранкової гімнастики. Розвиток футболу в Україні. Правила гри. Основи техніки та тактики гри. Дотримання правил безпеки життєдіяльності під час вивчення елементів футболу та під час гри.

https://24tv.ua/health/efektivna_rankova_zaryadka_golovi_pravila_ta_kompleks_vprav_n816799

Самостійно ознайомитись із досягненнями українського футболу.

https://uk.wikipedia.org/wiki/Футбол_в_Україні

Ознайомитись із правилами гри у футбол.

https://sites.google.com/site/footballnvk17ua/home/pravila-gri-u-futbol

Вправи з подолання смуги перешкод та використання різноманітних вправ з метань, прискорення та ривки з м’ячем, ривки до м’яча з наступним ударом по воротах. Стрибки з імітуванням удару головою та ногою. Біг із прискоренням. Біг боком  і спиною вперед. Швидкий перехід від бігу спиною вперед на звичайний. Прискорення та біг з м’ячем на 30-60 метрів, елементи техніки з наступним ривком і ударом у ціль. Жонглювання м’яча. Виконати вказані вправи.

Англійська мова

Тема:  Лондон – столиця Великобританії. Розмовна тема. Д. з. Переказ тексту, придуати 10 запитань до тексту .

Тема:  Визначні місця Британії. Розмовна тема. Робота з ілюстраціями. Д/з: Переказ тексту, відповіді на запитання.

Тема: Видатні люди Великобританії. Робота з мікротекстами. Д. з. переказ одного з мікротекстів (на вибір), записати 5 запитань до обраного мікротексту.

Тема: Традиційні британські свята. Д. з. Власне висловлювання про свята весняного циклу в англомовних країнах. 

Тема: Підсумковий урок. Переглянути відео і занотувати 15 важливих речей, які варто знати перед візитом до Лондона. https://www.youtube.com/watch?v=gX05p2ymAQo