Поради психолога

Психологічна робота в Барському професійному будівельному ліцеї Вінницької області

Соколик Марина Ігорівна - практичний психолог

 

 Всесвіт безмежний.

У ньому багато яскравих зірок.

І одна, з них, це ти!

Унікальна, неповторна, Людина!

Проблеми, над якими працює практичний психолог:

«Психолого-педагогічна підтримка збереження психосоматичного здоров’я учнів ліцею. Профілактика дезадаптацій»

Робота практичного психолога Барського професійного будівельного ліцею базується на «Положенні про психологічну службу в системі освіти України».

Головними завданнями психолога є: 

-   сприяння повноцінному розвитку, навчанню та вихованню учнів;

-   створення умов для формування навичок до саморозвитку та самовиховання.

Хто такий психолог?

Це людина, в якої не все ідеально, але все по-справжньому.

З ким працює психолог?

З нормальними людьми, в яких, як і в інших людей, іноді виникають труднощі.

Основні види роботи практичного психолога ліцею:

1.            Консультаційна робота

2.            Психодіагностична робота

3.            Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

4.            Психологічна просвіта

5.            Організаційно-методична робота

6.            Зв’язки з громадськістю

7.            Головна ідеологія психологічної служби – це «супровід» дитини по її життєвому шляху. Це рух разом з нею, поруч із нею, іноді – трохи попереду, якщо треба пояснити можливі шляхи. Ми не можемо змінити внутрішній світ людини без його власної волі, власного бажання, але ми можемо взаємодіяти, пропонуючи різні шляхи вирішення тих або інших завдань чи проблем. Ми організовуємо співробітництво, спрямоване на самопізнання та самовдосконалення людини.

Відповідно до проблеми, над якою працює практичний психолог, вирішуються наступні завдання. 

  1. Сприяння збереження психофізичного здоров’я учнів ліцею.
  2. Формування у ліцеїстів системи знань про психологічні якості особистості, спілкування, навичок самопізнання та саморегуляції, створення умов для продуктивного розвитку внутрішнього світу.
  3. Розвиток в учнів творчих здібностей, формування навичок самоосвіти і саморегуляції особистості.
  4. Забезпечення індивідуального підходу до кожної дитини на основі її психолого-педагогічного вивчення: дослідження індивідуальних особливостей ліцеїстів; вивчення психологічних особливостей класних колективів ліцею, їх психологічного клімату; проведення корекційно-розвивальної роботи.
  5. Участь у виховній роботі ліцею.
  6. Проведення роботи з питань оптимізації навчально-виховного процесу.
  7. Формування у батьків системи знань про особливості психофізичного розвитку дітей, культури взаємостосунків.
  8. Систематичне підвищення власної психологічної та професійної компетентності.